Pierwsza kolejka Beskidzkiej Ligi Biznesu zostanie rozegrana w poniedziałek 10 sierpnia. Jako pierwsi na murawę przy obiektach Rekordu w Bielsku-Białej wybiegną gospodarze, czyli pracownicy firmy Rekord SI, którzy podejmą Murapol SA. W nowym sezonie naszych rozgrywek weźmie udział 14, a nie jak do tej 8 firm z beskidzkiego środowiska. Wśród nowych uczestników są: Suez, MZD Bielsko-Biała, TI-Fluid, Abakon, Hutchinson, BNI Beskidy, Aqua, Kuchnie B-B oraz Marrodent. To jednak nie wszystkie nowości. Dotychczasowy partner strategiczny Beskidzkiej Ligi Biznesu, firma ZINA, została zastąpiona przez firmę JOMA. To właśnie futbolówkami tej marki, a dokładnie modelem "Gioco", będą rywalizować zawodnicy ligi biznesu. 

- Beskidzka Liga Biznesu to fajna i ciekawa perspektywa jeśli chodzi o reklamę. Zainteresowanie rozgrywkami jest duże, a ich organizacja stoi na wysokim poziomie. Poza tym mecze odbywają się na obiektach Rekordu, gdzie wkrótce otworzymy własny sklep - zdradza Paweł Budniak z firmy Magic-Sport, oficjalnego dystrybutora firmy JOMA. 

Partnerami naszych rozgrywek, wzorem poprzedniej edycji, pozostają: Bielska Loża Business Centre Club, Rekord SI, European Football Business League United oraz sponsor Murapol. Do tego grona dołączyła teraz także firma Tommy Cafe. - Bardzo się z tego cieszymy. Beskidzka Liga Biznesu to świetne przedsięwzięcie, które regularnie się rozwija. Liga zrzesza lokalny biznes, a my chcemy być jej częścią. Jako partner rozgrywek nie tylko dostarczymy najwyższej jakości kawę drużynom, ale też przygotujemy pewien pakiet promocyjny dla uczestników - podkreśla Łukasz Nogowczyk, Dyrektor Zarządzający Tommy Cafe.