Wielkimi krokami zbliżamy się do 3. edycji TW PLAST Beskidzkiej Ligi Biznesu - najbardziej biznesowych rozgrywek piłki nożnej w naszym regionie. W nadchodzącym sezonie liga będzie liczyć 16 zespołów. Jednym z jej nowych członków jest firma Bulten. - Organizatorzy nie musieli nas szczególnie przekonywać do tego pomysłu – szybko zgłosiliśmy swój udział, bo uważamy, że nadszedł już czas połączyć siły, by ponownie wzniecić entuzjazm do działania wśród otaczających nas ludzi. Zbyt długo przebywaliśmy w przymusowej izolacji, dlatego potrzebujemy bardziej niż kiedykolwiek poczuć się częścią wspólnoty i doświadczyć pozytywnych emocji. Będąc jednym z większych pracodawców w regionie, chętnie angażujemy się we wszelkie działania promujące aktywność fizyczną. W dobie pandemii każda taka inicjatywa jest cenna i ma nasze całkowite poparcie. Podjęcie więc decyzji o udziale w Lidze Biznesu okazało się być czymś zupełnie naturalnym, wręcz oczywistym. Kluczem do wszystkiego był entuzjazm naszych pracowników, którzy kolejny raz udowodnili, jak wielki potencjał i ambicje w nich drzemią. Pokusimy się zatem w tym roku o piłkarski debiut, z przyjemnością podejmując to sportowe wyzwanie - podkreśla w rozmowie z naszym portalem Katarzyna Golec, asystentka zarządu Bulten Polska S.A.

 

Bulten jest jednym z wiodących dostawców elementów złącznych oraz części dla europejskiego przemysłu motoryzacyjnego. Polski oddział firmy mieści się w Bielsku-Białej. Podobnie jak w swojej branży, drużyna Bulten chce należeć do czołówki Beskidzkiej Ligi Biznesu. - Debiut daje ogromną przewagę i pozwala zaskoczyć przeciwników. Na pewno skorzystamy z tego prawa. Brak doświadczenia nie jest przeszkodą, bo liczy się przede wszystkim odpowiednia motywacja oraz wiara we własne umiejętności - a te posiadamy! Dysponujemy młodym i zgranym zespołem. Każdy z naszych czternastu zawodników jest zdeterminowany do udowodnienia swojej wartości na boisku. Zawsze walczymy o najwyższe cele, realizujemy najśmielsze projekty. Tak jest w przypadku naszej branży – branży motoryzacyjnej, w której wyróżniamy się innowacyjnymi rozwiązaniami, a nasze produkty i usługi cieszą się niesłabnącym uznaniem kontrahentów. Dosyć dobrym przykładem jest również informacja, opublikowana niedawno w prasie, dotycząca budowy nowego zakładu w Radziechowach-Wieprzu, mającego umocnić naszą pozycję na rynku. Kolejny sukces chcemy tym razem osiągnąć w niepodbitym przez nas dotąd świecie sportu. Choć piłka nożna to wymagająca dyscyplina, przygotowaliśmy już odpowiednią strategię, która pomoże nam wygrać turniej oraz osiągnąć upragnione zwycięstwo. Wkrótce będzie o nas głośno. Bardzo możliwe, że sport to nasza druga specjalność. Zachęcamy do kibicowania i prosimy o trzymanie za nas kciuków! - apeluje nasz rozmówca. 

 

 

Jak podkreśla Katarzyna Golec, uczestnictwo w rozgrywkach TW PLAST Beskidzkiej Lidze Biznesu wiąże się z szeregiem profitów. Także tych marketingowych dla marki firmy. - Liga Biznesu ma ogromny potencjał, nie tylko rozrywkowy, ale również marketingowy. To świetna okazja, by nasza marka – Bulten Polska S.A. jeszcze mocniej zaistniała na rynku. Obserwujemy aktualne trendy, więc nie mogło nas tam zabraknąć. Nie można nie wspomnieć, że udział w turnieju to duży zaszczyt i prestiż. Dołączając do innych uczestników stajemy się częścią wyjątkowej społeczności, która może zmotywować niezaangażowane jeszcze przedsiębiorstwa do coraz większej integracji lokalnego biznesu. Chcemy stać się jednym z liderów zmian w regionie, w którym działamy. Dzięki rozgrywkom stawiamy więc pierwszy krok, który ułatwi kolejne - zakończyła Katarzyna Golec.