To krok, który ma na celu zacieśnienie więzi z naszą społecznością oraz zapewnienie jeszcze lepszej komunikacji i interakcji z uczestnikami. - Cieszymy się możliwością jeszcze bliższego kontaktu z naszą społecznością. Chcemy, aby każdy mógł na bieżąco śledzić nasze wydarzenia, brać udział w konkursach i zabawach, a także cieszyć się jeszcze lepszą komunikacją. Media społecznościowe otwierają przed nami nowe możliwości, które chcemy w pełni wykorzystać, aby dostarczać naszym uczestnikom najświeższe informacje i budować silniejsze relacje - mówi Tomasz Mikołajko, przedstawiciel firmy MSP Group, organizatora ligi. 

 

Na profilach Beskidzkiej Ligi Biznesu znajdziecie:

  • Kontakt na bieżąco: Najświeższe informacje z życia Ligi, zapowiedzi wydarzeń oraz relacje z naszych spotkań.
  • Konkursy i zabawy: Regularne konkursy, które będą nie tylko atrakcyjną formą spędzenia czasu, ale również szansą na zdobycie interesujących nagród.
  • Jeszcze lepsza komunikacja: Chcemy być bliżej Was, dlatego otwieramy nowe kanały komunikacji, dzięki którym łatwiej będzie można się z nami skontaktować, zadać pytania czy podzielić się pomysłami.

 

Dzięki obecności na Facebooku i Instagramie mamy nadzieję na dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców oraz aktywne zaangażowanie naszych członków. Pragniemy, aby każdy, kto jest częścią Beskidzkiej Ligi Biznesu, czuł się dobrze poinformowany i mógł w pełni korzystać z możliwości, jakie oferujemy.

 

Dołączajcie do naszej społeczności, obserwujcie nasze profile i zapraszajcie znajomych! Wspólnie tworzymy unikalną przestrzeń dla rozwoju biznesu i budowania wartościowych relacji.

 

Znajdź nas na: