Facebook'owa „okręgówka”
Jednym z narzędzi komunikacyjnych klubów sportowych z kibicami, także w naszym beskidzkim regionie, jest portal społecznościowy Facebook. Prócz zakładania prywatnych kont, ów portalu umożliwia stworzenie swojego fanpage'a. Jak ta działalność wygląda w odniesieniu do Bielskiej Ligi Okręgowej? Oto pierwsza część zestawienia.
1. Kuźnia Ustroń – 714 „Lubię to”. Regularnie prowadzony fanpage. Na stronie Kuźni zawsze możemy przeczytać najnowsze informacje z życia klubu. Na tym jednak kończymy, a pewnym niedostatkiem są kwestie graficzne. Ocena: Dobra.
2. MRKS Czechowice-Dziedzice – 695 „lubię to”. Spadkowicz z IV ligi może pochwalić się regularnością oraz estetyką newsów. Na fanpage'u nie brakuje dużej ilości grafik okolicznościowych. Warta odnotowanie jest również dostrzegalna współpraca redakcji strony z klubem. Ocena: Bardzo dobra.
3. Koszarawa Żywiec – 550 „lubię to”. Systematyczność przy prowadzeniu profilu na Facebook’u jest bardzo ważna. Z tego zadania administratorzy klubu z Żywca wywiązują się dobrze. Regularnie dodawane są newsy tekstowe znajdujące się na stronie internetowej klubu oraz w lokalnych mediach. Pojawiają się także materiały wideo, nie brakuje nawiązań do wydarzeń z przeszłości i historii Koszarawy. Ocena: Dobra.
4. Beskid Skoczów – 388 „lubię to”. Adminom ze Skoczowa zarzucić za wiele nie można. Strona prowadzona jest systematycznie, a informacje dostarczane są z „pierwszej ręki”. Ponadto, klub jako jeden z nielicznych prowadzi swój kanał na youtube. Ocena: Dobra.