
Piłka nożna - A-klasa
Marketingowe rewolucje. Nowe strony klubów
Przerwa od grania nie musi oznaczać stagnacji dla klubu. Tu za wzór służą kluby z bielskiej A-klasy.
W ostatnich dniach "ruszyła" nowa strona internetowa Przełomu Kaniów. Wcześniejsza witryna pod względem merytorycznym stała na świetnym poziomie, lecz jeśli chodzi aspekt wizualny mocno odbiegała od obecnych realiów. To jednak uległo zmianie, gdyż estetycznie strona http://przelomkaniow.info/ wygląda bardzo dobrze. – Temat reklamy i marketingu klubu jest dla mnie ważny, szczególnie w dzisiejszych czasach. Nasza poprzednia strona powstała 14 lat i była jedną z pierwszych witryn klubowych w naszym regionie. Chcieliśmy pójść z duchem czasu. Wizytówka klubu jest istotna dla zawodników, kibiców oraz całej społeczności klubu – mówi nam prezes Przełomu, Grzegorz Wieczorek.
Temat marketingu jest również istotny dla działaczy innego klubu z bielskiej A-klasy, Zapory Wapienica. Dziś (tj. 20.03.2020) ruszyła także nowa strona tego klubu, którą znajdziecie pod adresem https://lkszaporawapienica.pl/. – Trochę to trwało, ale w końcu mamy swoje miejsce w sieci. Od teraz to właśnie ta strona jest oficjalną wizytówką naszego klubu, na której znajdziecie wszystkie potrzebne informacje. To tu znajdziecie informacje dotyczące żaków, trampkarzy, juniorów czy drużyny seniorskiej. To tu będziemy publikować wszystkie video materiały czy sesje zdjęciowe, które mamy w planach – czytamy na facebookowym profilu Zapory.