Nabywanie sponsorów tytularnych rozgrywek jest powszechnie znane. Tak jest w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce - Lotto Ekstraklasie - tak jest również i na Podbeskidziu, gdzie rodzima "okręgówka" nosi dumną nazwę PROFI CREDIT Bielskiej Ligi Okręgowej. Sponsor I ligi to jednak nowość. Co w zamian za usytuowanie swojej marki firma Nice ma do zaoferowania klubom? Odpowiedź jest prosta: pieniądze. - Umowa to kolejny sukces I ligi. To pokazuje, że liga jest ciekawa i profesjonalna. Pozyskanie takiego sponsora to prestiż, a także oczywiście dodatkowe wpływy do klubowej kasy - wyjaśnił nam prezes Podbeskidzia Bielsko-Biała, Tomasz Mikołajko.

Co ważne, Nice to nie ostatni sponsor, który chce wesprzeć rozgrywki I-ligowe. "Na dniach" PZPN powinien ogłosić kolejne firmy, które dołączą do partnerów tych rozgrywek. To oczywiście niesie ze sobą nowe  "zastrzyki" finansowe dla klubów.