Spotkanie piłkarskiego środowiska skupionego wokół TS Podbeskidzie rozpoczęło się od otwarcia klubowego sklepiku, który funkcjonował będzie w dolnym pasażu Centrum Handlowego Gemini Park w Bielsku-Białej. Ta część wydarzenia zbiegła się z debiutem nowej kolekcji odzieży – serii ubrań sygnowanych logo TSP, pod hasłem „Waleczni”. – Zaczynając pracę w klubie mówiłem, że sportowo nie będziemy Realem Madryt, ale marketingowo możemy nim być. To jest początek naszych mocniejszych działań na tym polu – mówił przy specjalnie zaprojektowanej wysepce z klubowymi gadżetami Tomasz Mikołajko, prezes Podbeskidzia.

Następnie impreza prowadzona przez dziennikarza sportowego Filipa Surmę przeniosła się na zewnątrz galerii, do Eko Parku w Dechę. Do kibicowania „Góralom” podczas ich I-ligowych spotkań w Bielsku-Białej zachęcał prezydent Jacek Krywult, który jako pierwszy tego wieczoru otrzymał... nową koszulkę z rąk sternika klubu.



Kibicom za liczne przybycie na prezentację podziękował prezes Mikołajko, dodając, że wsparcie z trybun będzie nieodzowne, by Podbeskidzie powalczyło o powrót do Ekstraklasy. – Właśnie po to tu jesteśmy. Taki jest nasz cel – stwierdził odważnie Dariusz Dźwigała, szkoleniowiec bielszczan.

Koszulki meczowe otrzymali także zawodnicy, którzy od tego sezonu bronić będą barw Podbeskidzia, kwartet „Górali” – Adam Deja, Rafał Leszczyński, Marek Sokołowski i Łukasz Sierpina w towarzystwie modelek –  zaprezentował elegancką odzież Pako Lorente oraz wersję lifestylową marki „Waleczni”. Nie zabrakło również gromkiego „Idzie, idzie, Podbeskidzie!”, zaintonowanego przez kapitana drużyny. Wydarzenie uświetniły występy muzyczne Jacka Stachurskiego.