Piłka nożna - I liga
Podbeskidzie chce wesprzeć... sponsorów
Pierwsze skutki epidemii koronawirusa w gospodarce są już dostrzegalne. Dlatego Podbeskidzie Bielsko-Biała chce wesprzeć lokalne firmy.
"TS Podbeskidzie wychodzi z inicjatywą w kierunku sponsorów i partnerów, których działalność została ograniczona przez pandemię. Mamy świadomość, że nasi partnerzy odczuwają załamanie rynku. Szczególnie w takich momentach sprawdza się wartość partnerstwa, relacji i przyjaźni. W Podbeskidzie Business Club nie tylko współpracujemy biznesowo, ale przede wszystkim budujemy więzi i pomagamy sobie nawzajem w rozwoju.
Dlatego w tym trudnym czasie oferujemy naszym sponsorom i partnerom możliwość nieodpłatnej reklamy związanej z prowadzoną działalnością. Oddajemy nasze klubowe media do ich dyspozycji. W najbliższym czasie w klubowych mediach znajdą się oferty naszych sponsorów, informacje o ich sposobach na kryzys, ogłoszenia dotyczące działalności firm skupionych wokół Podbeskidzie Business Club" - można przeczytać w oficjalnym komunikacie bielskiego klubu.
To pierwsza tego typu akcja Podbeskidzia. Wcześniej to Górale otrzymali pomocną dłoń od swoich kibiców, którzy zaawizowali klubowi możliwość wprowadzania sprzedaży biletów na wirtualne mecze. Tym sposobem sympatycy bielskiej drużyny nabyli "wejściówki" na spotkanie z Bruk-Bet Termalica Nieciecza, a teraz prowadzona jest sprzedaż na mecz z Puszczą Niepołomice.
To pierwsza tego typu akcja Podbeskidzia. Wcześniej to Górale otrzymali pomocną dłoń od swoich kibiców, którzy zaawizowali klubowi możliwość wprowadzania sprzedaży biletów na wirtualne mecze. Tym sposobem sympatycy bielskiej drużyny nabyli "wejściówki" na spotkanie z Bruk-Bet Termalica Nieciecza, a teraz prowadzona jest sprzedaż na mecz z Puszczą Niepołomice.